$g->item_categoryפעולה

זה הטריק ההבולט ביותר עבור כדור הערמות – להרוס את הקומות

ios

נצחו את המשחקים שלכם בכל פעם ב-כדור הערמות – להרוס את הקומות

אם אתה שחקן, בהחלט אתה מבין את כדור הערמות – להרוס את הקומות משחק וידאו. אנחנו מדברים על לממשק שלהיות מפורסמת בבשנים האחרונות ושמזמינה ללא התאמות חוויה לשחקנים שלה. משחק וידאו נותן אינסופי הישגים שבו תוכל ליהנות משעות של בידור, שעשוע, וסולו או חברה הרפתקאות.

אתה יכול לקבל כדור הערמות – להרוס את הקומות במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך וליזום נפלא הישג בלי לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להתקדם במשחק פלטפורמה, תצטרך להשתפר בדרך שלך בתור שחקן ולהיות יעיל בכל המשחקים שלך. כשאתה הופך טוב יותר שחקן, אתה מבין איך אתה מקבל יותר גביעים עם כל משחק.

פרסים אלה יגיעו אליך בצורה של סחורות. אלה אמצעים הם כלים שאתה יכול לפדות בחנות הרשמי של משחק כדי לפתוח חדש תכונות של משחק פלטפורמה, כדי לשפר את יכולות של גיבור שלך, כדי לקשט את החללים וכו'. יתר על כן, אתה תוכל להשיג אלה משאבים עם ממשי מזומן באתר רשמי של כדור הערמות – להרוס את הקומות.

אבל אם מה שאת משתוקקת זה להתקדם במהירות בפלטפורמה ולעבור כל אחד מהם את המסכים עם הגבוה ביותר ציון, אנחנו הולכים לספק לך כמה סטרטג'ים. הפריצות עבור כדור הערמות – להרוס את הקומות הן טקטיקות שאתה תוכל להשתמש במשחק וידאו כדי להשיג את כל המשאבים שאתה צריך ולהפוך PRO, להשקיע הרבה שעות בנתיב ובלי צריך להעסיק את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר כדור הערמות – להרוס את הקומות

המבצעים נגישים בכדור הערמות – להרוס את הקומות

הדבר הראשון שאתה תצטרך לעשות כדי להשתעשע איתו כדור הערמות – להרוס את הקומות הוא לבחור את גאדג'ט שאתה רוצה לבדר ולהתחיל את ההורדה. אתה תגיעו אל תקבלו את לאחרונה גרסה של משחק פלטפורמה, אם רלוונטי, 1.1.4, אם יש לך מספיק מקום: 150Mb.

פלטפורמה זה הוא נגיש ל כולם שיש להם מינימום מהדורה בגאדג'ט של 10.0 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttp://azurgames.com רשמי אתר, תוכל לבחור את השפה שאתה רוצה מכל אלה שהם זמינים: EN, FR, DE, HI, ID, IT, JA, KO, MS, PL, PT, RU, ZH, ES, TH, TR, VI.

זכור| זכור| הזכירו כי יוצרים של Azur Interactive Games Limited משחק פלטפורמה מקורם במשחק וידאו זה בUnited Arab Emirates, אך עיצבו פלטפורמה שמיש ב-US, SA, GB. לכן, אם אתה נמצא באחת של המדינות האלה, אל תהסס להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תמצא פעם אחת אתה תקבל את הקובץ ותפעיל אותו? פלטפורמה מלא בידור ועולם שבו הכל סביר. אנחנו מציגים לך קצר הסבר של משחק פלטפורמה כדי שתוכל לפתוח שלך אכזרי צורך ותשוקה לשחק כדור הערמות – להרוס את הקומות.

זכור ש-כדור הערמות – להרוס את הקומות הוא ממשק חינמי לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את הבידור הרפתקה הזה עד תום!

סרטון הדרכה