$g->item_categoryפעולה

זה הטריק ההטוב ביותר עבור Construction Simulator 2

ios

קבל את המשחקים שלכם בכל פעם ב-Construction Simulator 2

אם אתה גיימר, בהחלט אתה תופס את Construction Simulator 2 משחק. אנחנו מדברים על לפלטפורמה שהפכה אופנתית בבשנים קודמות ושמציעה ללא התאמות הרפתקה לשחקנים שלה. משחק מציע אינסופי הרפתקאות שבו תוכל ליהנות משעות של בידור, שמחה, ועצמאי או קבוצה הרפתקאות.

אתה יכול לאחסן Construction Simulator 2 במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך ולצאת לדרך יוצא דופן מסע בלי לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להתקדם במשחק, תצטרך מושלם בדרך שלך בתור שחקן ולהיות מוצלח בכל אחד מ המשחקים שלך. כשאתה הופך להיות טוב יותר שחקן, אתה מבין איך אתה מקבל יותר גביעים עם כל משחק.

פרסים אלה יגיעו אליך בצורה של משאבים. אלה אמצעים הם כלים שאתה תוכל להחליף בחנות הרשמי של משחק פלטפורמה כדי לפתוח חדש פונקציונליות של משחק פלטפורמה, כדי לייעל את מיומנויות של גיבור שלך, כדי לקשט את החללים וכו'. בנוסף, אתה תוכל לקנות אלה משאבים עם אמיתי מזומן בדף אינטרנט של Construction Simulator 2.

אבל אם מה שאת רוצה זה להתקדם במהירות במערכת ולעבור את כולם את המסכים עם אופטימלי ציון, אנחנו הולכים לתת לך כמה סטרטג'ים. הפריצות עבור Construction Simulator 2 הן טקטיקות שאתה תוכל לנצל במשחק וידאו כדי להשיג את כל המשאבים שאתה צריך ולהפוך לשחקן PRO, להשקיע הרבה שעות בתהליך ובלי צריך לנצל את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר Construction Simulator 2

המבצעים זמינים בConstruction Simulator 2

הדבר הראשון שאתה תצטרך לעשות כדי ליהנות Construction Simulator 2 הוא לבחור את מכשיר שאתה רוצה לבדר וליזום את ההורדה. אתה תוכל תקבלו את חדש מהדורה של משחק וידאו, אם רלוונטי, 1.11, אם יש לך מספיק מקום: 1520Mb.

ממשק זה הוא נגיש ל כל המשתמשים שיש להם מינימום גרסה במכשיר של 9.0 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttp://www.construction-simulator.com מורשה דף, תוכל לבחור את השפה שאתה רוצה מכל אלה שהם מרשות: NL, EN, FR, DE, IT, JA, KO, PT, RU, ZH, ES, TR.

זכור| זכור| הזכירו כי מחברים של astragon Entertainment GmbH משחק מקורם במשחק פלטפורמה זה בGermany, אך עיצבו ממשק שמיש ב-US, DE, GB. לכן, אם אתה נמצא בכל של המדינות האלה, אל יש לך ספקות להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תמצא פעם אחת אתה תקבל את הקובץ ותפעיל אותו? ממשק מלא בידור וחלל שבו הכל אפשרי. אנחנו מציגים לך קצר הסבר של משחק וידאו כדי שתוכל להתחיל שלך אכזרי צורך ורצון לשחק Construction Simulator 2.

זכור ש-Construction Simulator 2 הוא תמיכה שמיש לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את הבידור המסע הזה עד תום!

סרטון הדרכה