$g->item_categoryאִסטרָטֶגִיָה

זה הטריק ההטוב ביותר עבור Infinite Galaxy

ios

קבל את המשחקים שלכם בכל פעם ב-Infinite Galaxy

אם אתה שחקן, בוודאי אתה תופס את Infinite Galaxy משחק פלטפורמה. אנחנו מדברים על לפלטפורמה שלהיות ידועה בבשנים קודמות ושמזמינה בלתי נשכחת הרפתקה לשחקנים שלה. משחק מציע אינסופי ניצול שבו תוכל ליהנות משעות של בידור, שעשוע, ויחיד או חברה הרפתקאות.

אתה יכול לאחסן Infinite Galaxy במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך ולהתחיל יוצא דופן הרפתקה בלי לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להמשיך במשחק פלטפורמה, תצטרך להשתפר בדרך שלך בתור שחקן ולהיות יעיל בכל אחד מ המשחקים שלך. כשאתה הופך להיות טוב שחקן, אתה רואה איך אתה מקבל יותר גביעים עם כל משחק.

פרסים אלה יגיעו אליך בצורה של סחורות. אלה משאבים הם כלים שאתה תוכל להחליף בחנות הרשמי של משחק פלטפורמה כדי לפתוח חדש פונקציונליות של משחק, כדי לשפר את יכולות של גיבור שלך, כדי להתאים אישית את החללים וכו'. יתר על כן, אתה תוכל להשיג אלה סחורות עם אמיתי מטבע באתר רשמי של Infinite Galaxy.

אבל אם מה שאת משתוקקת זה להתקדם במהירות בממשק ולעבור את כולם את המסכים עם אופטימלי דירוג, אנחנו הולכים לספק לך כמה סטרטג'ים. הפריצות עבור Infinite Galaxy הן אסטרטגיות שאתה תוכל לנצל במשחק וידאו כדי להשיג את כל המשאבים שאתה דורש ולהפוך PRO, להשקיע יותר מדי שעות בתהליך ובלי צריך להשתמש את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר Infinite Galaxy

המבצעים שתמצאו בInfinite Galaxy

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כדי להשתעשע איתו Infinite Galaxy הוא לבחור את מכשיר שאתה רוצה להעזות ולהתחיל את ההורדה. אתה תגיעו אל תורידו את לאחרונה מהדורה של משחק וידאו, במקרה זה, 3.0.9, אם יש לך המרחב ההכרחי: 1012Mb.

ממשק זה הוא נגיש ל כל המשתמשים שיש להם מינימום מהדורה במכשיר של 12.0 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttps://ig.camelgames.com רשמי אתר, תוכל לבחור את השפה שאתה רוצה מכל אלה שהם מזמינים: AR, NL, EN, FR, DE, ID, IT, JA, KO, PL, PT, RU, ZH, ES, TH, TR, VI.

זכור| זכור| הזכירו כי מחברים של Hong Kong Ke Mo software Co., Limited משחק פלטפורמה מקורם במשחק וידאו זה ב, אך עיצבו תמיכה זמין ב-US, JP, RU. לכן, אם אתה נמצא באחת של המדינות האלה, אל תהסס להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תמצא פעם אחת אתה תקבל את הקובץ ותפעיל אותו? ממשק מלא כיף ועולם שבו הכל אפשרי. אנחנו מציגים לך קצר הסבר של משחק וידאו כדי שתוכל להתחיל שלך ברברי דרישה ורצון לשחק Infinite Galaxy.

זכור ש-Infinite Galaxy הוא ממשק שמיש לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את ההנאה החוויה הדיגיטלית הזה עד תום!

סרטון הדרכה