$g->item_categoryהַרפַּתקָה

זה הטריק ההטוב ביותר עבור June's Journey: Hidden Objects

ios

קבל את המשחקים שלכם בכל פעם ב-June's Journey: Hidden Objects

אם אתה יוגדור, בוודאי אתה תופס את June's Journey: Hidden Objects משחק וידאו. אנחנו מדברים על לממשק שהפכה פופולרית בבשנים האחרונות ושנותנת בלתי נשכחת חוויה לשחקנים שלה. משחק מספק אינסופי הישגים שבו תוכל ליהנות משעות של בידור, אושר, ועצמאי או קבוצה הרפתקאות.

אתה יכול להוריד June's Journey: Hidden Objects במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך ולהתחיל מדהים הרפתקה בלי צורך לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להתקדם במשחק פלטפורמה, תצטרך לשפר בשיטתיות שלך בתור גיימר ולהיות מוצלח בכל אחד מ המשחקים שלך. כשאתה הופך טוב יותר שחקן, אתה רואה איך אתה מקבל יותר גביעים עם כל משחק.

פרסים אלה יגיעו אליך בצורה של סחורות. אלה משאבים הם מוצרים שאתה יכול להחליף בחנות הרשמי של משחק פלטפורמה כדי לפתוח חדש תכונות של משחק, כדי לייעל את מיומנויות של גיבור שלך, כדי לקשט את החללים וכו'. כמו כן, אתה תוכל לרכוש אלה משאבים עם ממשי כסף באתר רשמי של June's Journey: Hidden Objects.

אבל אם מה שאת רוצה זה להתקדם במהירות במערכת ולעבור את כולם את המסכים עם הגבוה ביותר ציון, אנחנו הולכים להציע לך כמה טריקים. הפריצות עבור June's Journey: Hidden Objects הן טקטיקות שאתה תוכל להשתמש במשחק כדי לקבל את כל המשאבים שאתה חסר ולהפוך לשחקן PRO, בלי יותר מדי שעות בנתיב ובלי צריך להעסיק את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר June's Journey: Hidden Objects

המבצעים שתמצאו בJune's Journey: Hidden Objects

הדבר הראשון שאתה חייב לעשות כדי ליהנות June's Journey: Hidden Objects הוא לבחור את מכשיר שאתה רוצה לבדר ולהתחיל את ההורדה. אתה תהיה לך אפשרות תורידו את הנוכחי מהדורה של משחק וידאו, במקרה זה, 2.72.4, אם יש לך המרחב הנדרש: 361Mb.

ממשק זה הוא זמין עבור כל המשתמשים שיש להם מינימום מהדורה בגאדג'ט של 11.0 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttps://www.wooga.com/games/junes-journey/ רשמי אתר, תוכל לבחור את השפה שאתה להעדיף מכל אלה שהם שמישים: AR, DA, NL, EN, FR, DE, ID, IT, JA, KO, NB, PL, PT, RU, ZH, ES, SV, TR.

זכור| זכור| הזכירו כי יוצרים של wooga משחק פלטפורמה מקורם במשחק וידאו זה בUS, אך עיצבו ממשק זמין ב-US, CA, DE. לכן, אם אתה נמצא באחת של המדינות האלה, אל תהסס להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תיתקל בו כאשר אתה תקבל את הקובץ ותפעיל אותו? ממשק מלא בידור ועולם שבו הכל בר קיימא. אנחנו מציגים לך קצר סקירה של משחק כדי שתוכל להתחיל שלך ברברי תיאבון ותשוקה לשחק June's Journey: Hidden Objects.

זכור ש-June's Journey: Hidden Objects הוא פלטפורמה חינמי לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את ההנאה המסע הזה עד תום!

סרטון הדרכה