$g->item_categoryסימולציה

זה הטריק ההטוב ביותר עבור Game Dev Tycoon

ios

קבל את המשחקים שלכם בכל פעם ב-Game Dev Tycoon

אם אתה שחקן, בוודאי אתה מבין את Game Dev Tycoon משחק. הכוונה היא לממשק שהפכה ידועה בבשנים האחרונות ושמזמינה בלתי נשכחת הרפתקה לשחקנים שלה. משחק וידאו נותן אינסופי הרפתקאות שבו תוכל ליהנות משעות של הנאה, שמחה, ויחיד או חברה הרפתקאות.

אתה יכול להוריד Game Dev Tycoon במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך ולהתחיל קסום הישג בלי לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להתקדם במשחק פלטפורמה, תצטרך מושלם בשיטתיות שלך בתור שחקן ולהיות יעיל בכל המשחקים שלך. כשאתה הופך טוב יותר שחקן, אתה רואה איך אתה מקבל יותר פרסים עם כל משחק.

גביעים אלה יגיעו אליך בצורה של משאבים. אלה סחורות הם כלים שאתה תוכל לפדות בחנות הרשמי של משחק וידאו כדי לפתוח חדש תכונות של משחק, כדי לשפר את מיומנויות של גיבור שלך, כדי לקשט את החללים וכו'. כמו כן, אתה יכול לקנות אלה משאבים עם אמיתי מטבע בדף אינטרנט של Game Dev Tycoon.

אבל אם מה שאת רוצה זה להתקדם במהירות בפלטפורמה ולעבור כל אחד מהם את המסכים עם הגבוה ביותר ציון, אנחנו הולכים לתת לך כמה טריקים. הפריצות עבור Game Dev Tycoon הן טקטיקות שאתה תוכל להשתמש במשחק וידאו כדי לקבל את כל המשאבים שאתה צריך ולהפוך PRO, בלי שתצטרך להשקיע הרבה שעות בנתיב ובלי צריך להשתמש את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר Game Dev Tycoon

המבצעים זמינים בGame Dev Tycoon

הדבר הראשון שאתה חייב לעשות כדי להשתעשע איתו Game Dev Tycoon הוא לבחור את מכשיר שאתה רוצה לשחק וליזום את ההורדה. אתה תהיה לך אפשרות תקבלו את הווה מהדורה של משחק וידאו, במקרה זה, 1.4.2, אם יש לך מספיק מקום: 173Mb.

ממשק זה הוא זמין עבור כל המבקרים שיש להם מינימום גרסה בגאדג'ט של 9.1 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttp://greenheartgames.com/press/sheet.php?p=game_dev_tycoon רשמי דף, תוכל לבחור את השפה שאתה רוצה מכל אלה שהם שמישים: CS, NL, EN, FR, DE, EL, HU, IT, KO, PL, PT, RU, ES, SV, TR, UK.

זכור| זכור| הזכירו כי מחברים של Greenheart Games Pty. Ltd. משחק וידאו מקורם במשחק זה ב, אך עיצבו ממשק שמיש ב-US, GB, DE. אז, אם אתה נמצא בכל של המדינות האלה, אל יש לך ספקות להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תמצא פעם אחת אתה תוריד את הקובץ ותפעיל אותו? פלטפורמה מלא בידור וחלל שבו הכל אפשרי. אנחנו מראים לך קצר תיאור של משחק וידאו כדי שתוכל להתחיל שלך אכזרי תשוקה ורצון לשחק Game Dev Tycoon.

זכור ש-Game Dev Tycoon הוא פלטפורמה חינמי לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את ההנאה הישג הזה עד תום!

סרטון הדרכה