$g->item_categoryפעולה

זה הטריק ההבולט ביותר עבור WORMS

ios

לנצח את המשחקים שלכם בכל פעם ב-WORMS

אם אתה שחקן, בוודאי אתה מבין את WORMS משחק. אנחנו מדברים על לממשק שהפכה אופנתית בבשנים קודמות ושמספקת בלתי נשכחת הרפתקה לשחקנים שלה. משחק פלטפורמה מספק אינסופי הרפתקאות שבו תוכל ליהנות משעות של הנאה, אושר, וסולו או קבוצה הרפתקאות.

אתה יכול להוריד WORMS במכשיר האנדרואיד או ה-iOS שלך ולהתחיל מדהים הישג בלי צורך לעזוב את הבית. כדי להיות מסוגל להתקדם במשחק פלטפורמה, תצטרך לשפר בדרך שלך בתור שחקן ולהיות יעיל בכל אחד מ המשחקים שלך. כשאתה הופך מצוין גיימר, אתה שם לב איך אתה מקבל יותר פרסים עם כל משחק.

פרסים אלה יבואו אליך בצורה של משאבים. אלה סחורות הם כלים שאתה יכול לפדות בחנות הרשמי של משחק פלטפורמה כדי לשחרר חדש תכונות של משחק פלטפורמה, כדי לייעל את יכולות של דמות שלך, כדי להתאים אישית את החללים וכו'. יתר על כן, אתה תוכל לקנות אלה סחורות עם אמיתי מטבע באתר רשמי של WORMS.

אבל אם מה שאת משתוקקת זה להתקדם במהירות במערכת ולעבור את כולם את המסכים עם הגבוה ביותר ציון, אנחנו הולכים להציע לך כמה טריקים. הפריצות עבור WORMS הן אסטרטגיות שאתה יכול להשתמש במשחק וידאו כדי להשיג את כל המשאבים שאתה צריך ולהפוך לשחקן PRO, להשקיע הרבה שעות בפיתוח ובלי צריך לנצל את ארנק.

הפק עכשיו!
Captcha!
Connect user
גֵנֵרָטוֹר WORMS

המבצעים שתמצאו בWORMS

הדבר הראשון שאתה תצטרך לעשות כדי להשתעשע איתו WORMS הוא לבחור את גאדג'ט שאתה רוצה להעזות ולהתחיל את ההורדה. אתה תהיה לך אפשרות תקבלו את לאחרונה מהדורה של משחק, במקרה זה, 2.6, אם יש לך השטח הדרוש: 242Mb.

ממשק זה הוא נגיש ל כל המשתמשים שיש להם מינימום מהדורה במכשיר של 6.0 ומערכת הפעלה ios. על ידי גישה לhttp://www.team17.com רשמי אתר, תוכל לבחור את השפה שאתה רוצה מכל אלה שהם שמישים: EN.

זכור| זכור| הזכירו כי יוצרים של Team17 Digital Limited משחק מקורם במשחק פלטפורמה זה בUnited Kingdom, אך עיצבו פלטפורמה זמין ב-GB, DE, US. אז, אם אתה נמצא באחת של המדינות האלה, אל יש לך ספקות להתחיל את ההורדה שלך היום.

מה אתה תיתקל בו כאשר אתה תקבל את הקובץ ותפעיל אותו? פלטפורמה מלא בידור ויקום שבו הכל סביר. אנחנו מראים לך קצר הסבר של משחק וידאו כדי שתוכל להתחיל שלך ברברי תשוקה ותשוקה לשחק WORMS.

זכור ש-WORMS הוא ממשק זמין לכל הקהלים, והוא הופך לוויראלי יותר ויותר בקרב גיימרים. אז אל תפספסו את ההנאה המסע הזה עד תום!

סרטון הדרכה